Grafika do PC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 31 01:29:48 CEST 2006

1) urcite ste to mali pripojene cez DVI?
2) mali ste nastavene nativne rozlisenie?
3) pod WXP ste vypli efekty "vyhladzovanie pisma" a pod?
4) ak neplatia body 1-3, mali ste dobre nastavenu synchronizaciu?
"Auto" castokrat nestaci, vlastna skusenost na 17" Philips bez DVI

ACER je low-end, ale to co popisujete, sa hodi na oba body vyssie
uvedene. par LCD ACER-ov som videl, OK podsvietenie, pohlad zboku atd,
beriem, ze sa nevyrovna inym LCD, ale
1) tien (duch) je typicky pripad ked prepojite LCD analogovym kablom.
2) ak nemate nativne rozlisenie, ono sa to nejak na tie pixely
interpoluje a vysledok ozaj nie je nic moc.
3) tiez na CRT som nikdy nemal problem s efektami, na LCD boli bold
fonty neostre. Stacilo tie efekty vypnut!
4) skusili ste sa pohrat so synchronizaciou manualne?

miro

PS: nechcem rozohrat flame, sam doma bezim na CRT, v praci nie dlhu
dobu na LCD. Mnoho problemov s kvalitou obrazu ale vznika kdesi medzi
tym LCD a stolickou...