Grafika do PC

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Březen 30 23:18:04 CEST 2006

Nechci dělat reklamu, ale když si pořídíte eizo (ne ty nejlevnější), tak
chybu neuděláte. S matroxem super. L557 se už nedělá, nějaký nástupce je.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomas Svoboda" <tomaw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 30, 2006 9:08 PM
Subject: Re: Grafika do PC

Jak jsem zjistil jsou silene rozdily i mezi kvalitou LCD monitoru.

Nedavno jsem kupoval novy pocitac tak jsem si vzal 17" ACER s DVI vstupem a
byl horsi nez 3 roky stare analogove AOC .Obchodnici mi nechteli ukazat
dalsi stejneho typu tak jsem ho znechucen vratil
a koupil analogovy  LG- FLATRON L1750.Problem byl v tom ze na tom ACERu byly
rozostrene cerne pismena na sedem pozadi.
Divali jsme se na to mikroskopem a vypadalo to jako by  napravo za
nesviticim pixelem svitil vedlejsi o neco vice nez mel, takze to delalo
takovy svetly stin.Myslel jsem ze je to nejaka korekce
ale zadne toceni cimkoliv na monitoru nepomohlo.
Nejvic mi to rvalo oci na prostredi DELPHI.

Nedavno jsem byl u znameho a koukam stejne monitory ,stejne hnusne pismenka.
:-)

Takze doporucuji podivat se na tu videokartu a monitor s prostredim ve
kterem se bude pracovat.

Tomas Svoboda