Predelani zarizeni z RS232 na kartu PCI

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 30 20:25:07 CEST 2006

2006/3/30, m.zaplik@volny.cz <m.zaplik@volny.cz>:
> Puvodne jsem chtel zacit cele znovu a nic nebastlit na jinou kartu ale vidim
> ze by to asi bylo nad moje sily. Nevysla uz ISA z mody?

Ani ne tak z mody jako z mainboardu.

> Ale ted mne napadlo
> vzit z PCI jen napajeni a vystup treba usb pripojit kablikem rovnou na
> board. A nebo to takhle udelat misto mechaniky???

Spis nez brat z PCI napajeni bych to udelal tak, aby tistak do PCI
vubec nelez - napajeni muzete brat z nap. konektoru pro harddisky.
Nebo nakonec i z toho USB headeru na MB. Precejen udelat tistak navlas
stejny jako je konektor PCI karty se Vam nemusi podarit a znicit si
kvuli tomu board za to IMHO nestoji.

P.K.