OT: Grafika do PC

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Březen 30 18:57:51 CEST 2006

doporucuju tento clanek
http://www.svethardware.cz/art_doc-A492A35946AAA15FC125713700578A52.html
vychazi kazdy mesic a jini lide to vyberou za vas . je tam vse od low endu
az po high end takze si vyberete co zrovna vam vyhovuje a co je aktualne
nejlevnejsi. jestli budete kupovat grafiku ne integrovanou tak doporucuju s
pasivnim chlazenim dneska uz to neni problem a vyhnete se nejakemu vrcicimu
bazmeku , kterym ty levne gr. karty vetsinou jsou .

s pozdravem

snehulak