OT: Grafika do PC

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Čtvrtek Březen 30 18:39:40 CEST 2006

Řeším podobný problém. Chci koupit LCD (Fujitsu - Siemens P19-2) a zároveň omladit PC. Nepotřebuji žádné hry a tak uvažuji,
 zda mně stačí integrovaná grafika. Dost lidí mně tvrdilo, že nepoznali rozdíl mezi analogovým a digitálním připojením. Ušetřený
peníz bych mohl investovat do lepšího procesoru. Zrovna se mně zalíbil dvoujádrový Intel D 805 za 4k. Časem by se mohla grafika
 dokoupit. Problém je ale jakou základovku. Nemáte někdo tip na procesor + základovku + paměti (asi 1 GB) + případně grafiku
za co nejméně peněz a nejvíce muziky