OT: Grafika do PC

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Čtvrtek Březen 30 16:21:31 CEST 2006

> Zkouseli jste nekdo porovnat kvalitu obrazu na ruznych grafickych kartach?
> Vetsina testu je zamerena na vykon, ale o kvalite obrazu se nic nepise.
> Sedim u PC spoustu hodin - word, excel, PDF, obcas par schemat... Byla mi
> doporucena karta Maxtron. Cena je dost vysoka a zatim nevim jestli odpovida
> kvalite obrazu.

Nebyla to spise Matrox ? Ty mivaly jedny z nejlepsich DA prevodniku pro
klasickou VGA .... + radu ficur v nastavovani kmitoctu obnovovani ...

V dobe DVI a kvalitnich LCD bych to uz zas nevidel tak kriticky, pokud jde o
kvalitu, doporucuji Eizo LCD a nejakou pasivne chlazenou Matrox (G450 to jeste
bylo :-)) prip. jinou, je asi jedno jestli ATI nebo GForce, hlavne DVI pripojeni.

Petr

P.S. Taky u toho sedim casto, mam pasivni G5700 a NEC monitory (2x17"), ale
kolega si nemuze vynachvalit to Eizo (nejaka levnejsi 17"), prip. druhej kolega
ma 20" Acera a to mu zavidim i ja :-)