Konec nabijeni NiMH pri 0.2C

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 30 15:20:29 CEST 2006

>No to je vlastne metoda d2U/dt, ne? Tam se hleda inflexni bod na nabijeci
>krivce (druha derivace rovna nule), neboli jak pisete smernice tecny k prvni
>derivaci je nulova - to je ten hrb. Kdysi davno uz se to tu probiralo a

v podstate ano

>tenkrat jsem posilal link na nejake nabijeci krivky, ktere jsem meril. A
>protoze se koukam ze jsem to na tom webu jeste nesmazal, muzete na to
>mrknout, je to na http://www.bohousek.com/duffa/nabijeni/. Mel jsem na to

Pozrel som sa na ne. Takto zhustene to vyzera pekne - navyse je to
merane pri nabijani dost velkym
prudom.  Ja by som radsej zostal pri mensich, hoci za cenu, ze to
nabuduce budem musiet zase
preprogramovat.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com