Co je to za typ anteny ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Březen 30 14:25:59 CEST 2006

Obrazek ma 30kB , ja bych to jako prilohu prezil, ale nejaka jina husa by se
mohla ozvat, puvodne jsem to chtel dat na nejaky web, ale aktualne me zadny
nanapadl a rapidshare byl po ruce.

Nemecti soudruzi to preziji, koukam z okna na Labe co mi tece pod okny a
pluje po nem stary otoman (bez spiciho dedecka) buduz jim to odmenou za
umisteni meho obrazku :-)))

> Foto jsem dam na
> http://rapidshare.de/files/16780097/Antena.jpg.html.

Rapidshare (a podobne sluzby) je IMHO vhodne pouzit pokud chcete
vystavit ke stazeni nejaky vetsi soubor, ale pokud chcete vystavit
nejaky obrazek, co ma 30kB, tak ho dejte na nejaky sweb.cz nebo
webpark.cz - pripadne poslete jako prilohu do konference, tak male
prilohy je myslim povoleno posilat.

P.K.