reklamace v GSMobile

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Březen 30 12:55:14 CEST 2006

Ja bych se na nejake znalce... nez bych tomu venoval tolik casu a penez s
nejistym vysledkem, tak radsi opravit sam. Nebo vzit nejaky mobil za par Kc
od operatora, stejne ta 610 neni moc povedena a dost zastarala :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of POST - Nuslj1
Sent: Thursday, March 30, 2006 12:36 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: reklamace v GSMobile

Zdravím konferenci,

    tak jsem se dozvěděl, že mi v GSMobile, V Jamě 8 nechtějí uznat
reklamaci T610 která nechce načíst SIMku. Prý je mechanicky odtržený
konektor SIM. Vada ale vznikla postupem času kde se chyba projevovala ze
začátku jen občas a
navíc konektor pokud si pamatuji je jen přiletovaný na šesti místech na ani
ne milimetr tlusté spoje, takže není divu že nevydrží ani dvouletou záruční
dobu. Účetní mi doporučila nechat si udělat znalecký posudek na který mě v
GSMobile odkazovali.

Máte s tím někdo zkušenost? Můžete mi poradit kde udělat znalecký posudek?

Telefon si teprve půjdu vyzvednout. Počítám že v nejhorším případě se
pokusím opravu provést sám, ale na to už bohužel záruku mít nebudu..

Jaroslav Nušl