Komunikace s LCD.

Josef Havlicek jhavlicek@kodys.cz
Čtvrtek Březen 30 08:32:04 CEST 2006

Zdravim.
ja jsem resil a udelal jsem si svuj vlastni protokol. Alfanumericky jsem
delal s AVR a Graficky jsem delal s x52.
Jinac jsem kdysi videl v casopisu KTE nejakou konstrukci, kde se odkazovali
na nejakou stranku, kde mela firma protokol docela promakany. Doma bych to
snad nasel
S pozdravem
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Thursday, March 30, 2006 8:12 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Komunikace s LCD.

Pouzivame zarizeni s displejem LCD.
Ten displej (resp. deska displeje na ktere jsou mimo dvouradkoveho
alfanumerickeho diplejeje jeste dva asfaltove fleky)
je k zarizeni pripojeny konektorem asi ctrnacti vodici vcetne napajecich a
nemel by byt problem misto konektoru si udelat kabel
a pripojit tam pocitac.
Mozna by se hodilo, kdyby ta data co zarizeni posila do toho displeje
prijimal a dale zpracovaval nejaky program v tom pocitaci.

Chci se zeptat zda nekdo podobny problem jiz resil a zda lze predpokladat,
ze komunikace zarizeni s LCD
by mohla byt podle nejakeho standardu.
Zatim jsem s tim nic nedelal, jsem ve fazi premysleni jestli je vubec realne
do do nejakeho konce dotahnout.

Obsah teto zasilky byl zkontrolovan na pritomnost viru technologii
BitDefender