Konec nabijeni NiMH pri 0.2C

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Březen 30 07:15:48 CEST 2006

To vypinani na du/dt je podle me dost nespolehlive, u zabehnutych clanku to
jeste docela funguje ale znicil jsem 2 nove sady NiMh nez jsem prisel na to,
ze u novych, nezformovanych, ne. Chce to doplnit vybitim pred nabijenim,
hlidanim naboje a teploty(ta je nejprukaznejsi indikator nabiti), pak je
nabijecka celkem dokonala.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Wednesday, March 29, 2006 11:34 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Konec nabijeni NiMH pri 0.2C

V jednom aparatku mam akumulatory 2x NiMH tuzky 2400mAh, potreboval bych je
nabijet proudem asi 0.15-0.2C. Nabijeni ovlada mikroprocesor, zatim mam
konec nabijeni pri prekroceni 2.85V, ale merim to bez preruseni nabijeciho
proudu. Ted mi hlasi kolega, ze uplne vybity akumulatory to nabijelo asi
hodinu a pak se to vypnulo. Mel bych asi udelat nejaky sofistikovanejsi
algoritmus, ale jaky. Pomuze vypnout nabijeni pred merenim napeti?

J. Hanzal