VERILOG => VHDL ???

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Březen 29 22:08:52 CEST 2006

Zdravim,

//
//  Odpoviem Ti iba na toto, lebo elektronike nerozumiem tiez, a ked si
//  myslim,
//  ze nieco viem, tak skoncim ako bludar a mystik...
//
//  V principe je kazdy sigma-delta prevodnik 1-bitovy AD. Vysledok je teda
//  vzdy iba jeden bit, aktualna hodnota je vacsia alebo mensia ako vstupny
//  signal. Tento vystup sa dalej vzorkuje s istou frekvenciou a spracuva v
//  decimatore (tak sa to vola), ktory z neho robi n-bitovy vysledok.
//  Decimator
//  nie je nic ine ako cislicovy DP filter. Rychlost vyslednych hodnot je
//  zavisla na nastaveni a charakteristike tohto filtra, takze vysledne data

//  su
//  vzdy pomalsie ako vzorkovanie sigma-delta modulatora.
//

Ja vedel, ze mi neco nepasuje:(, ale alespon to vim nez jsem to postavil:).

//  Andrej
//
//

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0613-1, 29.03.2006
Testovano: 29.3.2006 22:08:51