....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Středa Březen 29 17:59:58 CEST 2006

Mate nekdo zkusenosti s touto nabijeckou pri nabijeni jednoho clanku. Ja
jsem si ji postavil, na vystup LM317 povesil 3 diody v serii a nabijeni
se vypne spolehlive, bohuzel az moc spolehlive. Vypne se mnohem drive
nez jsou akumulatory nabity. V jednom z predchozich mailu se zminovalo
dU pro vypnuti cca 10mV/clanek. Tak si rikam, jestli nahodou ty 4mV
(baterie je k MC33340 pripojena primo, bez delice) neni moc malo.

J.S.