Zkusenosti s Ethernutem

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Březen 29 16:23:57 CEST 2006

Zdravim,

//  Super, tak jsem stahnul demosoft pro CharonII z www.hw.cz a ten jede
//  perfektne! Http bezi, seriak, vsechno! Takze hardware je v poradku, ted
//  jeste ten kompilator ;-)
//

Taky bude:).

//  >Myslim, ze muzete pouzit i jeste novejsi WinAVR, alespon ja ted uzivam
//  >neco primo z unora tohot roku...
//
//  Zkusim.

Spatne, ja Vas mystifikuji, neky z unora mam verzi nutu a ne WinAVR, tak se
mi to nejak slilo dohromady, takze mam stejnou verzi kompileru, jakou
uvadite...

Verzi nutu mam: 4.0.2, ethernut-4.0.2.exe
Pripadne je i na webu zde http://www.ethernut.de/arc/ethernut-4.0.2.exe

Tedka jsem zkusil kompilaci httpd, coz by melo umet to same, co webport, mam
pocit a nasel jsem tam nejake warningy ohledne pointeru, ale kompilace
probehla...

Webport jste stahl primo ze stranek Egnite nebo je ted nove soucasti stable
verze jako example?

Ve vypisu chyb, ktere jste poslal to proste vypada tak, ze to neni jeste
upravene pro novejsi verzi nutu...

Zkuste zkompilovat priklad httpd, když to bude hlasit chyby a neprovede se
kompilace, tak asi bude potreba něco upravit v konfiguratoru a nebo v
makefilu. V tom pripade poslete veskera nastaveni z konfiguratoru, at to
muzeme srovnat...

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0613-1, 29.03.2006
Testovano: 29.3.2006 16:23:57