OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Březen 29 11:53:31 CEST 2006

Jo, to urcite ano. Jenom to mozna bude chtit odbrousit trochu tu radu
i zezadu, aby tolik nevadilo, ze hrbety tech zubu jsou vlastne po
spirale.

Dalsi moznost je nechat si ty zavitove frezy udelat na zakazku u
www.rotana.cz a s nekym se podelit o minimalni objednaci mnozstvi, pry
maji u zakazek lepsi ceny nez normalni prodejci na seriovou vyrobu. Ja
bych do toho sel, ty frezy me take lakaji.

Ales Prochaska