STOP: Re: Li-Ion a nabijeni

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Středa Březen 29 00:15:40 CEST 2006

Ok, diky za rady. Zkusim s tim neco udelat. Nicmene bavime se o ponekud
jinem pristupu k veci. Toto se da resit v pripade kusove vyroby,
ovsem v zadnem pripade pri seriove vyrobe (to jsem ze zacatku zapomnel
uvest). Kdyz objednate soucastky pres inet (radiospares, farnell,
distrelec apod.) na nejake sarze nemate vubec
zadny vliv i kdyz je to napsane na obalu (a to i v ramci stejne
objednavky) :) Nabijeni jednotlivych clanku v podstate take neprichazi v
uvahu, jima me hruza pri predstave cca 150 baterek z ruznych dodavek,
ktere bych musel pred zapajenim zvlast nabijet :) Nicmene vyzkousim to
brute-force metodou. Jeden clanek uplne vybiju, jeden nabiju a spojim je
paralelne. Uvidime co z toho vyleze a doufam ze to neprepali draty.
diky.
d.