Zkusenosti s Ethernutem

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Úterý Březen 28 21:09:02 CEST 2006

Me zkusenosti s MCU a ethernetem zacinaji a konci u http://www.web51.hw.cz/, ktery jsem si zbastlil ze stare sitovky a x52 a tak vam moc neporadim.
Nicmene, obcas me napadne, ze by se hodil modulek s miniaturnimi rozmery, spotrebou mensi nez pidi a cenou vice nez zanedbatelnou.
Zkratka neco jako je toto   http://www.lantronix.com/device-networking/embedded-device-servers/xport.htm,
 nicmene se obavam, ze pro splneni podminky o "levne cene" :-( by muselo jit o neco co sekaji bratri cinane v milionovych seriich. Existuje neco takoveho?

Dekuji

>Zdravim,
urcite tu je plno lidi, co pripojuje AVR k ethernetu a urcite mi nekdo
poradi ;-)
Zkusil jsem postavit toto http://www.ethernut.de s ATmega128 a RTL8019AS. Po
prvnim zapnuti se mi rozsvitila LED0 na RTL a po pripojeni do switche LEDka
zhasnula a switch se rozsvitil. Zaradoval jsem se, ze zakladni zivotni
funkce jsou a nahral jsem do Atmegy demoprogram webport. No, ted se rozsviti
ta druha LED (LED1) a tim to konci, nereaguje to na pripojeni do switche,
switch se taky nerozsviti. Kdyz megu smazu, puvodni funkce alespon linkovani
se obnovi ;-> Zkusil jsem zkopilovat jine priklady,ale to mi taky nejde,
porad kompilator hlasi nejake chyby.
Tak jsem se chtel zeptat jestli tohle nekdo stavel a jestli je ten ukazkovy
webport chodi a mam hledat chybu v HW?
Nebo neni nejaky jiny sw pro mega128+RTL8019? Ten Ethernut mi prijde hrozne
tezkopadny na jednoduchou aplikaci co bych potreboval (v podstate ten webport).

Diky moc...