IrAMP podruhé - nechodí

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Úterý Březen 28 20:55:56 CEST 2006

Zdravím,

dneska jsem to postavil a připojil a nic:

- zapojeno dle http://www.hw.cz/Produkty/ART346-IrAMP-new.html (přidán
rezistor 2k2)

- kabel COM - PCB cca 80cm (plochý vodič AWG28)

- SFH 5110 - PCB cca 5cm (plochý vodič AWG28)

- Girder píše "inicializace hardwaru selhala"

- Advanced Serial Port Monitor píše "UART receiver error"

- při zapojování omylem zapájena naopak Zenerka mezi piny 1 a 8 u 12C509

- WXPPro

Prostě nic se neděje. Doma nemám žádný měřák, takže to beru zítra do
práce včetně DO od videa (Panasonic).

Mohl by mi někdo poradit na co se mám podívat a kde co změřit ?

Ještě mne napadlo zkusit to dát do ICProgu od pana Bezstarosti a zkusit,
zda komunikuje.

Děkuji moc za jakoukoli radu, Milan