DVB-T settopbox s harddiskem

email@europeum.cz email@europeum.cz
Úterý Březen 28 19:55:46 CEST 2006

Nekde jsem zaslechl jake budou starosti s STB. Misto Mpeg2 se zacne
pouzivat Mpeg4 - STB musite vyhodit a koupit novy. Zacne se vysilat HDTV
opet musite STB vyhodit a koupit novy. Mozna se zde najde nekdo zasveceny
kdo zna casovy horizont techto zmen. CT uz udajne prezbrojuje
na HDTV. Ale je to vse JPP. Mozne reseni je zarizeni kde si pri zmene vymenite
pouze prislusnou kartu. Jako napriklad:

PVR1100 Light
http://www.reel-multimedia.co.uk/
http://www.reelbox.nl/