DVB-T settopbox s harddiskem

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Březen 28 19:16:31 CEST 2006

Vsechny Vase pozadavky IMHO smeruji k Siemens Gigasetu. Mam ho od Vanoc, ma
2x USB , na ktere se da povesit libovolny disk (dokonce i USB Flashky
(pripojite si k tomu ctecku karet a muzete poustet fotky z digitalu rovnou do
telky)) a sitovou kartu (nema moznost interniho disku). Ma 2 samostatne DVB-T
prijimace a stoji cca 8500Kc (bez disku).
Firmware (bezi na tom Linux) existuje sice v patchnute verzi, ale ta je stale
zalozena na originalni Siemenzi verzi a a popravde vyviji se pomaleji nez
jsem ocekaval a ma sve dost vyrazne mouchy (problemy s EPG atd.). Rozhodne to
neni prijimac pro BFUcka, ale umi resit (kdyz se tomu da trochu invence
navic) situace typu, ze jste na dovolene u more, zjistite, ze vecer davaji v
telce neco, co by stalo za nahrani. Zajdete do nejblizsi Inetove kavarny,
pripojite se domu a na vecerni nahravani si ho naprogramujete.

Jakub Serych