siemens gigaset 3000

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Březen 28 18:45:34 CEST 2006

Ano, to stejnosmerne napaji VF cast, ta stridavina je prez seroparalelni
kombinaci odporu ( kvuli ubytku pro indikaci nabijeni )
Napeti uvedene na me cmaranici je naprazdno.
Zakladnu jde v podstate napajet pouze stejnosmernym napetim 6-15 V ( Poe
) . Logika nabijeni handky je inegrovana uvnitr -  Lze nabijet jak ss,
tak st. napetim.
( uvnitr rucky je mustek.) Urcite bych tam ale dal do serie s nabijenim
odpor - viz. omalovana orig. zakladna, kde serioparalelni kombinace je
volena patrne kvuli vykonove ztrate...
Honza