DVB-T settopbox s harddiskem

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Úterý Březen 28 17:01:13 CEST 2006

	A co byste říkal na Siemens 740AV? Není extra drahý, dá se připojit do LAN,
používá standardní formáty souborů, má snadno konfigurovatelný firmware
(Linux) atd.. Mám ho asi měsíc a naprostá spokojenost. Stál asi 7.000,-Kč.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, March 28, 2006 3:58 PM
To: HW-news
Subject: DVB-T settopbox s harddiskem

Pratele, sonduju, co je na trhu pro prijem DVB-R, uz za 4 tisice se da
koupit napriklad tohle:

http://www.alzasoft.cz/d57092/18843525/radix-dtr-9000-pvr-set-top-box-pro-3.
5-hdd-stribrny-silver-externi-dvb-t-prijimac-digital-terrestrial-tv-+-radio-
do.htm

Umi to i nahravat na harddisk (ktery neni v te cene 4 tisice), nicmene
to nema zadny vystup jak to dostat do PC. Jedine disk vyndat a
specielnim (neoficielnim) SW data zpracovat. Jak jsem se docetl, ten
pristroj pouziva nestandartni filesystem, takze software k disku musi
pristupovat na nejake nizsi urovni.

Co jsem dal vysondoval, existuji i DVB-T prijimace s nahravanim a USB
vystupem, ale jsou nechutne drahe (cca 11 tisic a vic). Tak me
napadlo, ze by slo udelat udelatko, ktere by se zamontovalo dovnitr
toho prijimace DTR-9000-PVR od Radixu a sice mezi disk a IDE konektor
pristroje - skladalo by se z nekolika IO multiplexeru a redukce
USB2IDE. Ve chvili, kdy by pristroj byl ve standby rezimu, tak by se
vzal signal napriklad z LED, ktera ten standby rezim indikuje a datovy
vodice by se presmerovaly na tu redukci USB2IDE.

Ma moje teoreticke reseni nejakou slabinu? Samozrejme nabizi se
otazka, jestli by se to vubec vyplatilo, ale myslim ze jo - cena
tistaku s 3x konektory 40-pin IDE a nejakou tou logikou, 1x redukce
USB2IDE, celkem odhaduju do 2 tisic. Plus nejakych 1500 za harddisk a
jsem na 7500 secteno a podtrzeno.

P.K.