DVB-T settopbox s harddiskem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 28 16:42:55 CEST 2006

2006/3/28, Pavel Krafcik <hwlist@pjk.cz>:
> Z tohoto důvodu mám kartu airstar 2 od Technisatu a ta vytváří
> standardní mpg2 záznamy, které přehraje windows media player, BS player,
> přehrávač z Nera,...

Jo, to je taky reseni, ale vic by se mi libilo neco jako VHS video.
Proste skrinka, ktera si zije svym zivotem a PC bych mel jen na to
stazeni nahravek, sestrihani a vypaleni na DVD.

Mam analog. TV kartu (resp. ATI AIW) a stava se mi, ze se nacasovany
program nekdy proste nenahraje - je to zrejme vina spatnyho SW (nebo
mam obe ruce levy). Proste aby bylo nahravani zavisly na tom, jestli
se neco nekde ve Woknech nehada, se mi nelibi.

Kazdopadne cenove vyjde zrejme levnejc obyc. STB (pekna zkratka pro
set top box) jen na koukani a karta do PC na nahravani.

> u prodejců DVB-T mě zaujalo, že všichni dodávají jakési prutové antény,
> o kterých tvrdí, že jsou pro DVB-T a dost jich nejde ani ohnout do
> horizontální polohy. Tak mě napadlo, jestli nemám špatné informace. Není
>  polarizace DVB-T vysílačů vertikální? Nebo jsou ty antény klasický
> leštěný prd?

"DVB-T antena" je zrejme lesteny prd, protoze je to obycejna antena na
VHF, UHF nebo obe pasma, jen jinak pojmenovana. A mozna
"odflaknutejsi", protoze digital je nenarocnejsi na kvalitu signalu,
jestli jsem to dobre pochopil.

P.K.