DVB-T settopbox s harddiskem

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Úterý Březen 28 16:13:49 CEST 2006

Z tohoto důvodu mám kartu airstar 2 od Technisatu a ta vytváří
standardní mpg2 záznamy, které přehraje windows media player, BS player,
přehrávač z Nera,...

Dá se to vysdílet, přenést, vypálit, smazat... Na Pentiu 4 - 2,4 GHz to
při záznamu zatěžuje stroj na 10-15%. Umí to dokonce jeden program
ukazovat a další programy nahrávat, ale je třeba, aby byly v jednom
packetu, či jak se to u DVB-T jmenuje.

DVB-T přístroj, který by toto dokázal, je v současnosti hodně drahý.

Pavel Krafčík