OT:gmail

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Březen 28 15:51:03 CEST 2006

Prosim pekne u jakých dat potrebujete, aby prezili mesto v kterem zijete?
:-)
Nemyslim to nijak ironicky, sam obcas premyslim co jsou dulezita data a jak
je uchovavat v case.

Martin Zaruba napsal(a):
> Pokud jde o konference, tak snad i kdyz musim potom zadat, aby postovni
> klient nemazal zpravy na serveru, takze stazeni hlavicek je pak strasne
> pomale, ale na zalohy? I kdyz ma 2,7GB, neni DVD (DVD RAM) mnohem
> jednodussi, vetsi a spolehlivejsi, nez tlacit takovy objem na interenet?

Živých, životně nutných dat mám 3,5 MB po maximálním zaRARování.

Filmy, muziku, fotky, ani knížky po internetu nezálohuji, a až tak na
nich nelpím a nepotřebuji, aby přežily dům, město, stát,...

Pavel Krafčík