Re: Mereni vzdalenosti ultrazvukem

Josef Svoboda svobojos@seznam.cz
Úterý Březen 28 14:27:41 CEST 2006

Jo presne, nechci vrtat diru zvlast pro prijimac a vysilac, aby z narazniku nebyl emental a predpokladam, ze vysilac a prijimac v jedne ose bude presnejsi. Kdyz si vezmu, ze ty levnejsi parkovaci radary se 4-mi senzory stoji neco kolem 2k, tak jsem doufal, ze by se ty senzory daly sehnat za par stovek

JS