RE: OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Březen 28 13:18:19 CEST 2006

Tak ted rychle nez to admin utne.
S timhle pristupem se bezne setkavame, kdyz nekdo shani - ja pred nedavnem FLASH EEPROM SST,
sehnal jsem neco podobneho AMD ale stejne to neni, to zarizeni do ktereho jsem tu pamet chtel, ji sice
precte ale kdyz do ni ma psat tak ohlasi chybu, to jen pro zasmani - par kusu nejakych ne zcela beznych
brouku a pokud nechce koupit cele baleni tak ma smulu.