Poruseny obsah EPROM?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 28 11:23:19 CEST 2006

Zdravim,

vcera jsem si hral s tim (udajne znicenym) VFD displejem od Futaby a po
vymene SMD pojistky displej normalne nabiha. jenze kdyz jsem si napsal
SW, kterej mi projede znaky v celem rozsahu $FF, tak mi nejak nesedi
znakova sada.
Chova se to divne - jsou vypadle cele sestnactice znaku a projizdel jsem
to od 255 smerem dolu (dole v tabulce jsou ridici znaky). Od 255 do 128
jsou znaky ruzne prokombinovane treba po velkem O (tam konci jedna
sestnactice) nasleduje male p, ktere ma byt az o 32 znaku dal.
Od 127 smerem dolu ze zase vse opakuje - jako v horni pulce tabulky -
jak kdyby nechodil nejvyssi adresovej bit.

Vzhledem k tomu, ze tam je jen nejake MCU, pamet a dva radice mrizek a
segmentu tak mi z toho vychazi ta pamet. Je tam 8kx8 EPROM typu 27C64.
Je mozne aby ji nejake extremni podminky prepsaly? Proc byla pojistka
prehorena nevim a nevim co se s tim displjem delo. Tech displeju je tam
kybl a tak by e mozna oplatilo je spravit.

RadekCX