DRM na starem prijimaci (Re: digitalizace = konec ?)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Březen 28 10:57:27 CEST 2006

Mily pane Andeli,

> No nejlepsi je mit rozmitac. Treba Valuchovu DDS (verim ze umi to co
> potrebujete), nebo pripojit varikap pres malou kapacitu (cca 10 pF) k
> ladicimu kondenzatoru, rozmitat tak oscilator radia a chytat pokud mozno
> neco nemodulovaneho. Nejlepe signalni generator, kdyz neni tak chytite
> oscilator jineho SV radia naladeneho o 455 KHz niz. Moznosti je spousta.
> Rozmitani se dela tak, ze do varikapu privadite pilovity prubeh ktery byva
> vyveden u nekterych osciloskopu. Chce to pro varikap predpeti, staci par
> voltu. Do varikapu se napeti privadi pres cca 100 KOhm, aby se oscilator
> [...]

dekuji Vam za podrobny a poucny popis. Rozmitac znam (spis
teoreticky), ale ten figl, ze bych rozmital primo VFO prijimace, ten
me zaujal.

A to, ze mi staci nf osciloskop ze zvukovky (sluzebni cislicovy
Tektronics zel nema pilu) a brat vystup az po detekci, to je vlastne
taky pravda. Vskutku dekuji za Vasi odpoved.

Jen otazka, abych se ujistil: Vy tedy pouze rozladujete civky v mf LC
obvodech? Zadne tlumeni pridavnymi odpory se nekona?

Preji pekny den,
Marek P.