3f motor na 380V

Holec Jiří jiri.holec@ct.cz
Úterý Březen 28 10:01:49 CEST 2006

Jo tady to vyvedené je, jenom mě zmátlo to že je na štítku jenom jeden
údaj. Zatím jsem se setkával s motory které měli uvedené 380/220 tam
to nejde a nebo 660/380 a tam to jde. Motor kde je jenom jeden údaj
vidím poprvé a tak jsem znejistěl. Ale pokud civka snese 380V které
dostáva při trojúhelníku, tak při hvězdě je napájená jenom 220V
a mělo by to jít, ale nebyl jsem si jistý.

JirkaH