RE: [OT] Balík se známkama (was RE: jeste oscilator 60 MHz)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Březen 28 01:50:29 CEST 2006

No jo, tohle už je druhej plakát a je za sklem.

Ten první jsem měl opatřený poznámkama, kde jsou slabá místa a kde se co
dá nejlépe hacknout.
Sice jsem šéf, ale zase to znervózňovalo zákazníky, takže jsem to musel
taky dát pryč. :-))

Tenhle je neutrální, nepopsaný a nikoho neznervózňuje. Od znervózňování
mám v kanceláři obrazy od A.Borna. Třeba "Topení dlužníka v zamrzlé
Vltavě" a tak :-))))

Zdraví PavelK