OT: Jak nastavit pod VB 6.0 seriovy port

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Březen 28 00:29:48 CEST 2006

K VB som pricuchol len okrajovo, inac ale som Win32API pozitiv.
V API to je bez problemov cez DCB strukturu, nastavite si rychlost aku
potrebujete cislom, alebo preddefinovanou konstantou - pre standardne
rychlosti (VB zrejme umoznuje len toto). Doporucujem v MSDN kapitolu
"Communications Functions", tam sa docitate vsetko. No a vo VB API
funkcie pouzivat mozte po pridani prislusnej deklaracie napr.
API-Viewerom.

miro

PS: Konkretne funkcie Vam uz napisal kolega, moje doporucenie berte ako
"udicu" z tej prupovidky :-)