Na co je pripojen touchpad?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Březen 27 15:47:48 CEST 2006

Uz jsem se pokousel hledat, ale znaceni na tom neni moc vypovidajici, je
na nem natisknuto ALPS 56AAA1691B C4 M1VA Y a jeste asi seriove cislo
51001532. Je to ze stareho notebooku Halikan. Napajeni vim na jisto,
protoze primo na dvou je velky blokovaci SMD tantal a na PS2 to urcite
zkusim, ale nechtel jsem se snazit zbytecne, zatim to vypada ze by to
mohlo jit.

Tosa