Na co je pripojen touchpad?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Březen 27 15:39:12 CEST 2006

Ma to nejake oznaceni? IMHO by to slo najit na webu. A kdyz ne, tak
zkuste experimentovat a doufat, ze se nic neznici, kdyz jde jen o
datove vodice. Pro sichr to zapojte pres odpurky.

Jinak si myslim, ze by to mohlo byt neco standartniho, jako napr. USB.
Nebo kdo mate notebook, kouknete do wokenniho "spravce zarizeni" a
vyberte "zobrazit podle typu", pak bude treba videt, kam to je
zapojeny.

P.K.