OT: Roaming

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pondělí Březen 27 12:21:01 CEST 2006

Take mam cerstvou zkusenost - kdyz jsem chtel u vodafona rouming, tak mi
automat hlasil, ze musim slozit volaci jistinu 5000 Kc, tak jsem se na to
vybodnul a koupil jsem si kartu od Vodafona v Kahire a volal jsem z ni do
Ceska. Na penize to vyslo asi tak priblizne stejne jako s tim roumingem,
mozna to bylo trochu levnejsi ale vyhnul jsem se placeni te blbe jistiny.
Dalsi vec, kterou jsem se tam dovedel je, ze jsem blbej, ze jsem si koupil
kartu od Vodafona. Radeji jsem mel koupit toho jinyho egyptskyho operatora a
bylo by to levnejsi.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 27, 2006 11:53 AM
Subject: RE: OT: Roaming

Pridam cerstvou zkusenost z Polska, ted jsem tam stravil 2 dny

Orange predplacenka stoji 20zlotych (cca 150Kč) s kreditem celych 20
zlotych. Pro internet GPRS/EDGE vyjde na 40 Kc/ MB, coz je trochu vice
nez u nas.
Ale byt na sluzebce na hotelu na prijmu, je to zajimave a zasadne
levnejsi nez GPRS roaming (ten je 200 az 600 Kc za megabajt)

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ