OT:[CNC] prachovka a "omotavka" na kabely

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Březen 27 10:59:35 CEST 2006

Dobry den, jo zapomnel jsem Vam napsat, kulickova pouzdra jsou perfektni :-)
na motorech je trochu znat ze uz neco delaly, ale za tu cenu je to super.
Jen jsem trochu badal nad zapojenim, nakonec mi z toho vyslo ze by to mely
byt unipolary, je to tak?
Diky za ty veci a kdybyste nahodou mel nejaka vetsi kul. pouzdra (20-25) tak
bych bral 8-16 kusu.

S pozdravem,
Ales Chlubny