OT: Luminiscencni barva

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Březen 27 10:35:18 CEST 2006

Bych chtel videt, kam byjste tenhle elektronicky bazmek v te pistoli
schoval, zvlazte, kdyz miridla jsou zpravidla na pohyblivem zaveru :-)

Jinak dobrym zdrojem Tritia by mohla byt chladici voda z JE , voda
vypouštěna u Korenska ma průměrnou kontaminaci Tritiem  120 a ve spickach
500 Bq/l. Na prutoku Prahou se to maredi na 12 Bq/l, staci najit jen vhodnou
technologii separace :-)

Nebo se bez radiace obejit uplne a pouzit kombinaci SMD LED, lithiove
baterie, a mozna kousku optickeho vlakna. A mozna jeste malinkateho
jazyckoveho kontaktu co vypne diodu kdyz bude zarizeni ulozene v pouzdre s
prislusne umistenym magnetem. Vyhodou je moznost vybrat si barvu svetla,
cena a dostupnost, nevyhodou je slozitost.