OT: Luminiscencni barva

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 27 01:04:06 CEST 2006

27.3.2006, 0:56:08

No ja spis myslel ze by vam jen na tuvasi pistolku kaply tri tecky te
tritiovky. To by mohlo byt levnejsi nez prekopani miridel, pokud to
ovsem budou ochotni udelat.
Fosforeskujici barva sviti jen po predhozim intenzivnim nasviceni,
teda kdyz v cervencovem poledni vbehnete do jeskyne nebo tak neco.
Pokud to ma svitit kdykoliv, pak to musi byt radioaktivni, a jiny nez
trit. system IMHO nevyhovuje hygienickym normam.
Ano mate pravdu tritium je skutecne drahe, holt kazda sranda neco
stoji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz