OT: Luminiscencni barva

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 27 00:53:47 CEST 2006

27.3.2006, 0:41:05

pokud si koupite nejaky komercni vyrobek, treba ty hodinky, je to OK,
protoze mnozstvy je skutecne minimalni, a ten kdo je vyraby vsechna
povoleni ma. Ale pokud budete chtit plechovku tritiove barvy, ....

Nejde ani tak o vlastni radioaktivitu, ta je celkem mala, ze vsech
znamich radioaktivnich barev asi jemom ty na bazi tritia vyhovuji
soucastnym hygienickym normam o davkach zareni.

Strategicnost spociva v tom ze za vhodnych okolnosti tri. pusobi jako
nasobic neutronu a tim podstatne zvysuje bouchavost jisteho
specialniho druhu munice. Obzvlaste uzitecne pro vyrobce bez potrebneho
Hi-Tech zazemi. Tim mnozsvi si nejsem upne jisty, je to infornace z
internetu, a ani moje pamet nemi 100%.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz