OT: Luminiscencni barva

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pondělí Březen 27 00:43:17 CEST 2006

> už jsem vam to psal - Zbrojovka Uhersky Brod dodava nektere modely s
> tritiovymi znackani na miridlech. Otazkou je jesli to znaceni delaji
> sami, nebo to nekde nechavaji delat dodavatelsky ( atomovej vyskumak v
> Rezi u Prahy ?)
>
> Jinak tritium je znacne "strategicky" material uz v mnozstvi mensim
> nez malem (< 1g), takze pokud jej budete intezivne shanet, pocitejte s
> tim ze o vas se zacnou zajimat panove s "inteligentni sluzby"
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo@centrum.cz

Dobry vecer,

o moznosti nechat si na zakazku namontovat tritiova miridla samozrejme vim,
ovsem jak jsem jiz psal, cena takove montaze prevysuje cenu, za kterou jsem
pistoli koupil. Navic CZ-70 nejakou dodatecnou montaz miridel zrovna
nepodporuje, takze by se jednalo o zakazkovou praci u zbrojire. Ptal jsem se
v xefte, no a pod 4 kKc bych to neporidil. Navic je to vzhledem k parametrum
zbrane tezky overkill - neco jako WRC kridlo na S120. Proto ty gravirovane
dulky a fosforeskujici barva, to uplne staci. Uz jen ty zlute tecky znacne
zlepsily mireni, bohuzel jen za svetla :-)

Zdravim

Jiri Foldyna