OT: Luminiscencni barva

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 27 00:22:48 CEST 2006

27.3.2006, 0:14:51

už jsem vam to psal - Zbrojovka Uhersky Brod dodava nektere modely s
tritiovymi znackani na miridlech. Otazkou je jesli to znaceni delaji
sami, nebo to nekde nechavaji delat dodavatelsky ( atomovej vyskumak v
Rezi u Prahy ?)

Jinak tritium je znacne "strategicky" material uz v mnozstvi mensim
nez malem (< 1g), takze pokud jej budete intezivne shanet, pocitejte s
tim ze o vas se zacnou zajimat panove s "inteligentni sluzby"

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz