OT: Luminiscencni barva

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Březen 27 00:05:55 CEST 2006

No hezky :-) me zase explodovala sklenena lahev (0.5l, klasicka hneda od
tech. benzinu), v lete kdyz bylo strasny horko jsem leptal s HCl + H2O2 a
tim teplem se zacal uvolnovat kyslik... kam se hrabou petardy :-) uz ne
takova sranda bylo ze HCl dela pekny diry do koberce (normalne ho rozpustila
na hnusnou kasi :-o a odletujici strepy byly napichany vsude kolem
(poskrabaly i okno).

Ales Chlubny