Kam na logickou sondu ? (OT ?)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Březen 26 23:49:21 CEST 2006

No, někde mám ve starém AR návod na logickou sondu. Umí to L/H, pulzy a
má to čítač do 16 s jedním 7segm displejem.

Je to jednostranný tišťák, vejde se to do průhledného obalu od kartáčku
na zuby a s úspěchem jsem jí používal XY let.

Kdyžtak to mohu zkusit najít, ofotit a poslat mailem. Pokud si matně
vzpomínám, tak stavba trvala cca. 1 odpoledne včetně kreslení tišťáku
přes kopírák a pak lakem na nehty a následné leptání a vrtání.

Zdraví PavelK