Hlasitost zvonění u bezdrátového tel. sluchátka

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 24 23:35:15 CET 2006

....vyvést dráty od "buzeru" připojit k nf zesilovači - pro obstojné
vyzvánění by stačilo  vyhrabat starý MBA 810 a k tomu nějaký reproduktor
obstojných rozměrů.
Zaručuji , že to pak nepřeslechnete....:-)
Zeď vážně *- myslím, že tohle zařízení se snad už ani nesmí používat (
nemělo by se ) .
Norma CT, CT1+  je už out, teď se smí pouze DECT a  paradoxně CT0.
Doporučuji zahodit :-) a koupit / sehnat  něco (v DECTu -GAP) co řve
/při vyzvánění/ už  standardně....