optoclen

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 24 15:50:05 CET 2006

n11444@seznam.cz wrote:
> Zdravim.
> Mam tu zase jeden problem. Hledame SMD optoclen  v pouzdre se 4 nozickami
> (plosnak je jiz hotov), ktery by zvladl pri nizkem proudu rychlost alespon
> 32kb/s.
> Jak jsem ted zjistil, je to velky problem. Nemate nekdo s timhle nejake
> zkusenosti?

Mame. Podobne ako Vy... zo stvornohovej potvory som vytlkol s biedou
19.2kbaud. Pritom original Sharp PC817 boli na tom o chlpok lepsie nez
nejake ine znacky a neznacky, ale ozaj len o chlpok.
Aby ste dosiahli co najvacsiu rychlost, musite zatazit tranzistor co
najmensim odporom. To vsak znamena pre dostatocne velky rozkmit na
kolektore hnat nim dost velky prud; no a to znamena aj velky prud
LEDkou... Takze spotreba a rychlost idu v tomto pripade proti sebe.

Viem, ze je plosak hotovy, ale predsalen, neslo by tam tu sest- ci
viac-nohu potvoru nabastlit?

wek (SK)