Zarizeni na usporu paliva v automobilu

aze azehw@volny.cz
Pátek Březen 24 12:51:22 CET 2006

Super čtení je na http://free-energy.webpark.cz/ .
Jeden můj známý se dal na vývoj Perpetua Mobile. Na ukázku jeden z jeho
emailů:
"K těm mým pokusům mě provokují všichni kteří  tvrdí že něco nejde. Pořád se
schovávají za zákon o zachování energie a nechtějí připustit existenci
tzv.volné energie. Já do IZE vkládám 100% ze sítě, 100% odebírám do spotřeby
(zátěže) a nemohu to nechat běžet trvale protože se mi hřejí odpory na
vstupu. Když změřím Amp. tak výpočtem se mi v teplo mění dalších 100%
energie!Kde se tam vzala?
Aasi mě nebudeš mít rád, budu konkurovat TČ elektrokotlem.Ten můj IZE se
vymyká všem fyzikálním zákonům a proto taky nemůžu nic dopředu vypočítat.
Vypočetl jsem si dle ohmova zákona, že aby se mi přestaly hřát odpory na
vstupu, tak musí mít cca 70 Ohmů a 900 W. Ejhle nápad, začal jsem tam strkat
topná tělesa do boileru, vstupní Amp. se mi při 6000W podařilo shodit z 3,4
na 2 A a furt je to málo, potřebuji se dostat na hodnoty chodu trafa
naprázdno tj. 0,06 A. Zítra na to trafo pověsím 3x 6000W a měl bych se
alespoň přibližně dostat k odběru ze sítě alespoˇn na 0,1 A protože se mi
začíná ohřívat to vinutí v trafu. Asi to budu muset přemotat vodičem většího
průřezu na těch vstupních 3,4 A které asi kolují v celém IZE.
Tím se mi zase změní celkový odpor a začínám po X té opět znovu a znovu.
Průšvih je, že ti nikdo nic neporadí, v knížkách ani u odborníků radu
nezískáš protože to odporuje dosavadním poznatkům o chování el.proudu. Vem
si to, že čím více IZE zatížím, tím méně proudu ze sítě odebírá!!! To je
proti jakékoliv logice o elektrických zařízeních.
Ještě to není to pravé ořechové ale při zátěži 0,26 A mám na vstupu 0,055A.
Čistým dělením jsem získal topný faktor 4,72 v elektrice !!!!!!! Když to dám
na vstup do domu za elektroměr tak veškerou spotřebu v baráku platím v tomto
poměru! Totéž platí o tom rozkladu vody. Soused to již měl rozchozené na dvě
555 ky ale sehnal švába co to umí lépe. Nyní to předělává a v létě budeme
dělat kotel na vodu. Fakt to funguje při spotřebě 0,0 nic!!!! PS. Nemůžu Ti
to nyní ukázat  protože je to tak jednoduchý, až se tají dech a mám s tím
zámysly na úrovni patentu (úplně jiné řešení než je patent USA). Až si to
udělám pro sebe při výkonu min.20A (asi 3x5 kW), tak Ti řeknu, ale podstatu
Ti neprozradím, to snad chápeš, dalo mi to příliš mnoho práce."

Tak ma byt... Je to pán krátce v důchodu...Prostě kdo si hraje, nezlobí
:))))
AZE