Doporucte vhodnou pamet ?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Pátek Březen 24 11:33:50 CET 2006

Pravda zapomel jsem uvest priponu jde mi o 1024kbit jinak receno 128kbyte.
Pri zapisu 20byte za minutu by mi ta 1024 vydrzela necenych 7 minut :-).
V kazdem pripade moje chyba a omlouvam se.

> Ach ty bity a byty :))))

Spis ty predpony - tazatel snad nechtel "kilo-", ale 1024 bitu nebo
2048 bitu a GM nabizi az 8192x8, coz je pokud dobre nekolikrat vic,
nez potrebuje.

P.K.