bude tohle fungovat?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 24 10:49:01 CET 2006

Hmm, to je divne, ja uz tam tu baterku mam asi pul roku a porad je jak nova.
A zkousel jsem merit odber ve sleepu a na obycejnem DMM je to i na nejmensim
rozsahu prakticky nemeritelne. Jestli chcete muzu poslat zdrojak, sam uz si
moc nepamatuju, co jsem tam vyvadel, ale funguje to. Predpokladam ze 12F629
se od 12F675 v tomto smeru nemuze nijak vyrazne lisit. Snad jedine jestli v
nem nemuze byt nejaky bug, dival jste se do errata?

Dusan Dolezal