komunikace mezi vice zarizenimi RS485 nebo CAN

Martin Locker locker@vosrk.cz
Pátek Březen 24 07:08:21 CET 2006

Zdravim,

jen jeden dotaz, co ja na RS485 pomaleho, kdyz funguje minimalne do 1Mb/s.
Za druhe je principielne odolnejsi nez CAN, ktery pouziva jednu pasivni uroven.
Pro tech 10m to pravdepodobne bude chodit i bez zakonceni (vyzkouseno na
70m sbernici s 12 zarizenimi).
Odolnost RS485 je pomerne velka, budice maji omezen maximalni proud,
takze pokud se predhodi vodice, tak to pouze nefunguje.