FAT na jednocipu

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 23 21:59:47 CET 2006

> Jen jsem ted narazil na problem a nevim, jestli by mi nekdo dokazal poradit.
> Nejprve se jako vzdy deklaruje FILE *fr; a pak se vola funkce fr=fopen...
> V teto funkci mam "static FILE fopnstr;" na kterou pointer je i navratova
> hodnota. Nojo, ale kdyz oteviram nekolik souboru, vsechny se ulozi do
> jednoho pametovaho prostoru (logicky). Nevite, jak to zaridit, aby se pri
> kazdem vola funkce fopen definovala struktura FILE na jinam miste v pameti a
> zustala samozrejme i zachovana po opusteni funkce?
> Ale vzhledem k omezenym kapacitam jednocipu bych nerad pouzival (podle me
> [...]

Zaridit se to da obecne asi jen pres ten malloc() apod.
Nicmene mohl byste napriklad omezit pocet soucasne otevrenych souboru na
nejake rozumne cislo a alokovat si pole static FILE files[MAX_FILES],
pricemz byste si hlidal, ktere polozky uz jsou pouzite a ktere jeste ne.
Funkce fopen by pak vracela pointer na files[i], pouzila by se napr.
prvni volna polozka z toho pole.

Lukas Grepl